Pagina's

vrijdag 19 september 2014

It's My Beautiful Skin Day

Lieve Lezers,

Vandaag laat ik jullie kennismaken met mijn nieuwe uitvinding van de eeuw. Mede dankzij het feit dat ik op dit moment wat minder te besteden heb, ben ik op zoek gegaan naar gezichts reiniging voor de zeer gevoelige huid in de B merken. 

En het is gelukt! Ik ben uiterst blij dat Hema voor een deel voldoet aan de norm van mijn leefstijl met de sensitieve lijn die volledig vrij is van alle nodige troep die je ellende geven zoals uitslag en jeuk. (Daar komt later een artikel van. ) maar op de dag van vandaag was ik op zoek naar gezichtsreiniging uit een praktisch oogpunt. Ik wil mijn gezicht kunnen reinigen als ik denk dat het nodig is. Dus was ik op zoek naar een meeneemverpakking die voldoet aan (een deel van) mijn eisen! 

Dus bij deze introduceer ik: 'It's my beautiful skin day' van Hema.


Deze lijn is niet specifiek gemaakt voor de meest gevoelige huid. Maar de verpakking beweert dat deze wegwerpdoekjes


geschikt zijn voor de droge en gevoelige huid op een milde wijze. Je begrijpt ik nam de proef op de som, ook om te kijken of deze doekjes daadwerkelijk doen wat ze beloven.

Het resultaat is uiteindelijk een gereinigde huid met de extracten van boswella en betaine en bevat geen parfum en kleurstoffen. Hoewel mijn huid er fitter uit ziet en zacht aan voelt, trekt het wel een beetje. Ik zal dus altijd een ander product mee moeten nemen om mijn trekkerige huid weer in balans te brengen. 

De lotion op het doekje doet wat het moet doen:

Voor:


Na:


De handige meeneemverpakking past makkelijk in je handtas en is afsluitbaar met een plastic sticker. 

En de verpakking kan recycled worden na gebruik! Fijn ! :-) 


Wat is jullie ervaring met dit product bij een gevoelige huid?! 

Laat een reactie achter en vergeet vooral niet om mij te volgen! 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter