Pagina's

dinsdag 30 september 2014

Lush Winter & Kerst Collectie 2014

Lieve Lezers,

Als eerste mijn welgemeende excuses voor het slechte beeldmateriaal. Als blogger heb je én een goede camera nodig én een goede laptop..... Ik weet niet wat het met elkaar te maken heeft maar ze doen het allebei niet :-( dus vandaag een blogje iPhone kwaliteit! 

De afgelopen dagen heeft de herfst echt zijn intrede gedaan. Het is weer tijd voor chocomelk met slagroom, pantoffels, boekjes, dekentjes op de bank, kaarsjes aan, filmpje erbij...... En nu vergeet ik het aller-aller-aller belangrijkste !! Het bad (of douche voor degenen die geen bad hebben) ritueel..... Je badkamer omtoveren tot een luxe thuis welness en jezelf wanen in een oase.... Van bubbels in bad, maskertje op je gezicht en het relaxen kan beginnen!!!!

WANT PER 3 OKTOBER LIGT DE NIEUWE WINTER EN KERST COLLECTIE IN DE LUSH WINKELS!!!!!!

En nu niet allemaal tegelijk gaan gillen....
Zet je bril op, neem een loup erbij of vergroot je afbeelding want ik heb de beelden :-) 

Trrrrromgeroffffel:


















Zoals jullie kunnen zien zitten er een paar 'gouwe ouwe' tussen maar ook ontzettend veel nieuwe! Ik kan niet wachten om ze te kopen en ermee te zepen en te weken!!!!!! 

Daarna zal ik een Shoplog Video online zetten op mijn YouTube Kanaal!!! 

Hebben jullie al een favo?! Of is het volledig nieuw voor jullie?! Laat een reactie achter onder dit artikel! 

Voor nu: allemaal tot vrijdag 3 oktober! I'll Will Be There!!!!! Aááááááááh! 

Hastalabasta tot morgen tot de volgende keer!!

En vergeet mij vooral niet te liken! 


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter