Pagina's

zaterdag 27 september 2014

StreetFood Meditation deel 1

Lieve Lezers,

Vandaag val ik jullie lastig met een nieuw verzonnen thema. Het is namelijk zo dat ik mezelf heb getrakteerd op "StreetFood" en nu moet je niet meteen aan eten denken want dat is wat je nu denkt. 
Ik zat op het Leidse plein in Amsterdam en spotte nieuwe gezichten tussen de mensenmassa. Gezichten die hetzelfde deden als ik, of met nieuwe rijkelijk ingeleefde informatie aan de slag gingen op hun manier.

Kijk gauw mee naar mijn impressie:

#oudemensenkijkennaarmensen


#fotograverendemensenfotograverenmensen


#groepjesmensenkijkennaarmensen


#toeristenmensenkijkennaarmensen


#hippemensenkijkennaarmensen


#studentenmensenkijkennaarmensen


#lantaarnpaalhangendemensenkijkennaarmensen


Ik stond op een punt waar je normaal gesproken maar doordraaft maar waar je niet let op de "schoonheid" in meditatieve vorm om je heen.

Nieuw onderwerp is geboren. Hou Instagram in de gaten voor updates......


Like/volg mijn kanalen:

Facebook: De Groene Wereldverbeteraar
Instagram: degroenewereldverbeteraar
Twitter: Moos Groene Wereld
YouTube: Maartje, de groene wereldverbeteraar 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter